Emerencia Blogja

Emerencia Blogja

Babfőzelék sült kolbászkarikákkal

2007. október 12. - emce
Mikor kevés az idő fözőcskézni :

Ez a babfőzelék irtó gyorsan elkészült! mire a rántás megpirult kibontottam 2 vörösbabkonzervet, fokhagymát aprítottam és ezeket beleraktam a zsemleszínű rántásba.
Felöntöttem 2 dl tejjel, sóztam, megborsoztam, aztán örölt babérlevelet, 1 füstöltizű maggikockát és annyi vizet adtam hozzá, hogy jó főzeléksürű legyen, folyton kavartam amig a babok kicsit összetörtek, 1 mokkáskanál ecet és csipet cukor került még a lábasba, tálaláskor a hagymás zsíron átsütött kolbászkarikákkal tálaltam. :)



Feltétnek  sertéspörköltet is szoktam hozzá készíteni, malachúsból a legfinomabb.
60 dkg lapockát kis fecnikre feldarabolom, ráteszem az előre felmelegitett kb.10 dkg zsírra addig sütöm benne amíg a hús kifehéredik. 1 fej apróra vágott vöröshagymát, 4 gerezd összetört fokhagymát, köménymagot, borsot, sót adok hozzá. Többször kevés vizet aláöntve
 főzöm , amikor már majdnem puha a hús akkor lesütöm zsírjára és 1 teáskanálnyi paprikával és petrezselyemzöldel összekeverem és 1/2 dl vízzel felöntve még 2-3 percig nagylángon "pörkölöm".

A bejegyzés trackback címe:

https://emerencia.blog.hu/api/trackback/id/tr82194329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása